| | Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero | |
|
|
| Forfatter | Besked |
|---|
Amie

Race: Halv Vampyr Antal indlæg: 501 Points: 624 Join date: 27/10/11
 | Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Søn nov 27, 2011 12:22 am | |
| Xelenia stod rank og selvsikker på den anden side af bordet, hun var så heldig at blodet ikke tiltalte hende så meget i dag. Det var kun ganske få dage siden hun havde fået blod og i hendes tilfælde ville der gå et par dage endnu, før hun begyndte at tørste igen. Hun smilte til Magnus, "var der mere?" spurgte hun, ikke fordi hun skulle nå noget, men hun ville ikke bare være der, for at være der. Det var bare latteligt. Hun så kort på Zero, inden hun igen vendte blikket mod Magnus og et afventende udtryk formede sig i hendes øjne. Gad vide hvad der gå gennem den drengs hjerne, når han gør sådan nogle ting? Spurgte Xelenia sig selv, men lod det ligge og ventede nu bare på et svar på hende spørgsmål. |
|
 | |
Magnus Admin

Race: halv vampyr Antal indlæg: 224 Points: 40317 Join date: 24/05/11
 | Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Søn nov 27, 2011 8:17 pm | |
| Magnus kiggede på Zero og så på sin blødende hånd. Det var ikke svært for ham at se, at Zero var blevet blodtørstig. Han smilede og rystede let på hovedet. Han havde godt hørt om Zero, men havde ikke troet at han så sådan her ud. Magnus kløede sig eftertænkeligt på hagen. Så tog han fat i issylen, rev den ud af hånden og skubbede den tværs over bordet og hen til Zero. "Du må gerne slikke på den... Hvis du altså tør" Sagde han monotomt og vendte derfter hovedet mod Xelenia. "Nyder du ikke mit selskab Xelenia?" Spurgte han med et øjnbryn i vejret. "Sikke en skam". For Magnus var det her bare en leg. Allerhelst ville han have Xelenia til at drikke hans blod, men hun så ikke intresseret ud. Der var ikke noget han hellere ville, en at bryde sin prægning med Niroka og den skulle helst brydes ved hjælp af en pige. |
|
 | |
Zero

Race: Fuldblodsvampyr Antal indlæg: 1341 Points: 1445 Join date: 29/10/11
 | Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Søn nov 27, 2011 9:37 pm | |
| Zero vidste ikke om det var en særlig god ide at tage imod. Men han trang til blod var for stor til at han bare kunne lade den lille chance gå forbi. Han tog sikkert issylen op i sin hånd. Prøvede at styre sin trang til at slikke den, men den var for stor. Så slikkede den hurtigt men elegant af og smed den så på bordet bagefter. Hvorfor var han også gået herind på næsten tom mave. Idiotisk. "Tilfreds?" Han kiggede på Magnus. Han trang var faldet nok til at den kunne sættes på standby. |
|
 | |
Amie

| Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Søn nov 27, 2011 9:58 pm | |
| Xelenia trak lidt på skuldrene, "Jeg troede du var klar over at jeg ikke tiltrækkes af vold?" sagde hun med et prøvende smil. Hvis Magnus ville lege, skulle hun helt sikkert se det, men ikke hun ville ikke lade ham lege med hende. Hun var en stædig tøs som ikke lod sig begære af hvem som helst. Hun så med falsk væmsel på Zero da han slikkede Magnus blod af issylen. Hun var den fødte skuespiller og hvis ikke man vidste bedere ville man tro at hun rent faktisk væmmes ved synet. Dette var dog kun for at uderstrege sine ord.
Hun kom i tanke om Len.. Var der ikke noget om at hun skulle hilse fra ham? Eller hvordan var det nu?.. Len havde sagt at han ikke havde hørt fra Magnus længe, men havde han bedt hende sige det til Magnus, eller var det en af de ting hun havde lovet at holde mellem dem? |
|
 | |
Magnus Admin

| Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Ons nov 30, 2011 8:54 pm | |
| Magnus slikkede sig om læberne, da han så hvordan Zero slikkede issylen af. Han rejste sig op og gik over mod Zero. Magnus stoppede op foran ham og stirrede indgående. Han bukkede sig ind over Zero og åndede ham let i nakken. "Har du lyst til mere?" Spurgte han koldt i Zeros ører. Magnus lænede sig tilbage og stod nu i lodret position igen. Nok var de begge to drenge, men hva fanden, bloddrinking var dejligt lige meget hvilket køn. Så vendte han hovedet mod Xelenia. "Så du tænder ikke på magt? Sikke en skam, sikke en skam. Du er ellers køn Xelenia og dit blod dufter fandeme også godt" Sagde han charmerende. Magnus gik tilbage til sin smarte kontorstol og satte sig. På den måde kunne han holde øje med dem begge. |
|
 | |
Zero

| Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Ons nov 30, 2011 9:46 pm | |
| Zero sank en klump da Magnus sådan kagde hals til. Han havde virkelig meget lyst men kunne ikke få sig selv til det. Det var bare forkert for ham. Af to virkelige gode grunde. For det første var Magnus en dreng og for det andet var han alfa. De to ting skulle zero ikke nyde noget af. Men valgte nu at provokere lidt. "Nå går man nu ville man ikke have jeg skulle drikke dit blod?" |
|
 | |
Amie

| Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Tors dec 01, 2011 3:57 pm | |
| "Magt er altid godt Magnus" sagde hun chamerende, men da hun fortsatte blev hendes tone sexet i stedet for chamerende, hun satte sig let og elegant på hjørnet af bordet, "Vold, tænder mig ikke" hendes smil var chamerende, hun kunne ikke lade være med at spille med. Magnus var ikke hendes normale type, men han var alfa og det var en udfordring hun ikke ville lade passere. Hun tænkte ikke så meget over at Zero også var i rummet. |
|
 | |
Magnus Admin

| Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Tirs dec 13, 2011 5:52 pm | |
| Magnus smilte let, rakte hånden mod Zero og lod pegefingeren vinke ham tættere på. Al den hundsen omkring kunne gøre ham noget så forfærdelig trængende. Han var ligeglad med hvem af dem han gjorde det med. Måske kunne han påvirke dem til en trekant? "Du leger med skæbnen min lille killing" Sagde han til Xelenia og bed sig i læben for ikke at trække hende hen til ham. "Og hvad dig angår Zero, så kan du jo bare lægge dig på bordet... Hvis du tør?" Hans stemme var honning klistret og helt igennem smørblød. |
|
 | |
Zero

| Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Tirs dec 13, 2011 6:03 pm | |
| Zero kiggede underligt på ham. Vis Magnus ville det han troede han ville, så skulle han nødig ligge sig på noget bord. Kun en gang i hans liv havde han haft det med en dreng og det var bare lidt for sært for ham. "Ej det kan du godt droppe alt om." sagde han hårdt til Magnus. Han havde hørt rygter om at Magnus var pervers men ikke så pervers at han ville gøre det med hvem som helst. |
|
 | |
Amie

| Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Tirs dec 13, 2011 10:28 pm | |
| *Øhm.. Hvad!* tænkte Xelenia man afholdte sig fra at skære mærkelige ansigter, *Killing?..* Måske var hun gået lidt over sine egne granser, og da Magnus tilbudte Zero at han bare kunne 'ligge sig på bordet', var det lige før hun havde fået kuldegysninger af bar væmmelse, og hun måtte virkelig anstrenge sig for ikke at komme med et udbrød. Selv om hun vidste hvor pervers Magnus kunne være, var det alligevel en ret sjov leg, og hun ville gerne se hvor langt Magnus ville gå, om han ville gå hele vejen, så hun besluttede sig for at spille lidt med, hun kunne jo altid bare bakke ud hvis det blev lige mærkeligt nok. Hun svang benene hen over skrive bordet, gik rundt om Magnus' stol, mens hun langsomt kørte sin ene hånd op langs hans ene arm, hen over han skuldre og nakke og ned af den anden, hvor efter hun igen stod foran ham med et sexet udtryk i øjnene, *Er han mon dum nok til at falde for det? Er det så let at tage magten fra ham?* tænkte hun og kørte langsomt sine fingre ned langs hans kind mens hun nærmede sig ham. Lige inden deres læber mødes hviskede hun sexet, "det er dig jeg vil lege med.." hendes læber rørte kort hans før hun trak sig tilbage, stod foran ham og kiggede ham dybt ind i de røde øjne, mens hun afventede en reaktion. |
|
 | |
Magnus Admin

| Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Tors jan 05, 2012 5:58 pm | |
| Magnus praktist talt ignorerede Zero, da han så hvordan Xelenia gjorde sig til. Han troede næppe at det var for hans skyld, men hvad pokker. Et knald var et knald. Efter Xelenia blidt havde kysset ham, slikkede han sine læber, for at suge en smule smag til sig. Magnus rakte ud efter hende og kærtegnede hende blidt på hagen. Så så han over på Zero og så tilbage til Xelenia igen. Det var ikke fordi Magnus havde noget imod publikum, tvært imod, det var mere for at ''få hold på sig selv''. "Det kan vi sagtens arrengere, men først må jeg spørge dig om noget. Ønsker du magt? Eller kærlighed? Ingen kan få dem begge..." Svarede han og kørte en hånd gennem sit sorte hår. //Kan vi have et andet emne også? Magnus har noget vigtigt at sige  Eller skal han bare sig det i dette emne? I så fald skal jeg lige ændre mit indlæg ^^// |
|
 | |
Zero

| Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Tors jan 05, 2012 9:57 pm | |
| //lad os lave et nyt så. for jeg tror ikke noget andet vil passe ind i situationen.//
Zero stod tavs. Tænk at Xelenia virkelig gjorde det der af egen fri vilje. Det havde han ikke troet hun kunne gøre. Nå men hvad kan man sige folk forbavser. "Ved i hvad? Jeg tror bare jeg går og så kan i lave hvad pokker i nu har tænkt jer." Han vendte om og gik mod døren. Men stoppede da han havde åbnet døren lidt. Han stod med ryggen til dem og syntes lige han skulle komme med en sidste kommentar inden han gik. Og den han havde i sine tanker var perfekt. "Lad nu være med at gøre hende gravid, ikke Magnus? For gravide piger i sure piger det ved jeg selv alt for godt." sagde han kækt og gik ud af døren. |
|
 | |
Amie

| Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Fre jan 06, 2012 5:01 pm | |
| Det lod til at fungere, altså det der med at føre Magnus på afveje. Han var godt nok alfa, men lidt charme og så havde man magten. Hun så over skulderen hen på Zero, stadig med et sexet udtryk i ansigtet, dog rullede hun med øjnene da han snakkede om at hun skulle blive gravid. Det ville hun neppe lade ske, det burde Zero vide. Eller måske troede han bare at hun var blevet skænrende sindsyg. "Zero, dine erfaringer kan jeg ikke bruge til noget" svarede hun og blinkede til ham, så vendte hun blikket mod Magnus igen. Hun satte sig på hans skød, med et ben på hver side af ham. Nu skulle hun passe på med hvad hun sagde.. "Jeg vil kun have dig, lige nu" svarede han og håbede han forstod at hun ikke mente forevigt, men blot den ene nat. Hendes stemme var stadig sexet, når først hun var begyndte, blev det kun værre og værre, hun skruede aldrig ned for charmen, kun op. |
|
 | |
Magnus Admin

| Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Ons jan 18, 2012 1:49 pm | |
| Magnus prøvede at stirre på Zero. Sikke en svans han var. Gratis sex og så stikker han af. Han blev aldrig en rigtig mand i Magnus øjne. Og så var der den kommentar med at gøre Amie gravid. Magnus havde aldrig gjort nogen gravide i hele sit liv. Måske en eller to gange kunne det godt hænde, men så havde han sagtsusme skudt kvinde. Han skulle ikke have børn. Børn var lig med ingen sex og pligter, begge ting var forfærdelige. Okay engang om 10 år kunne det da godt falde ham ind at få børn. Når, men nu handlede det altså om Amie og den frække måde hun tændte Magnus på. Han lænede sig tættere på hende, så deres kroppe mødtes og delvist kyssede og slikkede hende på halsen. Hans hænder kærtegnede blidt hendes ryg. "Så bid mig Amie. Bid mig og jeg er din for en stund" Hviskede han forførende i hendes øre. |
|
 | |
Amie

| Emne: Re: Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero Ons jan 18, 2012 6:32 pm | |
| Amie lagde hovedet lidt på skrå så hendes hals blev blottet for Magnus, der var ingen tvivl om at han havde ærfaring og vidste hvordan man forførte en pige. Hun formåede dog stadig at holde hovedet koldt. Amie var ikke særlig tørstig og helt ærligt, så havde hun ikke specielt meget lyst til at blive præget med en pervers stoder, som Magnus jo måtte siges at være, alligevel lagde hun den ene arm om nakken på ham og lod den finde vej op i hans hår, mens hun kyssede ham ned af halsen og fandt hans puls. "Hvis vi bliver præget er det ikke for en stund Magnus" hviskede hun sexet mod hans hals, "det håber jeg du ved" forsatte hun og slikkede ham på halsen. Hun havde ikke lyst til at han skulle høre hendes tanker og hun havde under ingen omstændigheder lyst til at kunne mærke hver gang han havde sex med en eller anden tøs, det var simpelthen bare for gustent. |
|
 | |
| | Kan ikke finde på en overskrift >.< - Xelenia og Zero | |
|