Ajja
Vil du logge ind?

Ajja

Tingene er ikke som de ser ud til...

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Isabella

Zero

Rocia

Kiwa

Matthew

Amie

Sukkal

Lucaz

Len

Cinya

Latest topics
» En almindelig dag hos Chiga og Kristoffer
Yesterday at 10:41 pm by Chiga

» In my pants! Net leg x3
Yesterday at 10:25 pm by Matthew

» Hvor er min plads henne? - Chiga
Yesterday at 10:16 pm by Kristoffer

» *Opgivende suk* - Zero
Yesterday at 10:07 pm by Zero

» Musikfestival - Alle kan svare. Jeg mener det virkelig ALLE!!!
Yesterday at 9:29 pm by Chiga

» Favorit Citat x3
Yesterday at 8:48 pm by Isabella

» Plask plask plask -Isabella
Yesterday at 8:46 pm by Isabella

» Sandhed eller konsekvens? - InGame leg
Tirs maj 15, 2012 4:58 pm by Amie

» My stuff :3
Tirs maj 15, 2012 9:26 am by Matthew

Share | 

Alene hjemme - Zero

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Next
ForfatterBesked
Zero

Race: Fuldblodsvampyr
Antal indlæg: 1341

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Tirs feb 14, 2012 6:13 pm

Zero skubbede blidt tilbage og kyssede hende igen. Han holdt sine læber mod hendes og smilede over hvad hun sagde. "Jeg lyver ikke. Du var med. Det var dig der holdt flaskerne ikke mig." sagde han roligt og ønskede virkelig at de bare kunne blive ved på denne her måde resten af aftenen. Bare de to alene i baren der stod og hyggede sig.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Isabella

Race: Menneske
Antal indlæg: 1356

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Tirs feb 14, 2012 6:42 pm

Bella grinte let, "okay.. Men det gælder altså ikke når du holder om mine hænder" svarede hun og faldt lidt væk i hans øjne, kyssede ham blidt, "nu tror jeg du har kunder" sagde hun og så over på en pige der sad lidt længere ned af baren, hvordan hun vidste at hun sad der var ikke helt klart for Bella, det var som om hun havde kunne mærke hendes blik i ryggen. Måske var hun lidt sur over at Bella fik lov til at stå og kysse Zero, når hun sad der helt alene, uden nogle at være sammen med - hun så i hvert faldt sådan ud. En smule sur og meget trist.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Tirs feb 14, 2012 7:05 pm

Zero smilede og kyssede hende blidt igen. "Okay du får din vilje." grinede han og gav hende et kys til før han slap for at tage imod bestilling fra kunden der sad i den anden ende af baren. Hun havde været der ret mange gange nu og havde siddet samme sted hver gang. Hun havde kun ville have at han skulle tage hendes bestilling så hun var garanteret interesseret i ham. Han tog imod bestillingen og lavede hurtigt drinken til hende.
Vis brugerens profil
Isabella

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Tirs feb 14, 2012 7:15 pm

Bella beundrede ham mens han lave drink til hende, som faktisk mindede hende lidt om sig selv. Det der udtryg hun havde, var lidt sådan hun havde følt den dag hun var kommet ned på caféen og Zero var på arbejde og.. Nårh ja, hun kyssede ham og det endte med at de stod her i dag. Mon hun havde det som Bella selv havde haft det?
"Zero skat?" spurgte hun da han var færdig med at servicere kunden, "du har ikke, sådan helt tilfældigt, haft sat tænderne i hende vel?" spurgte hun en smule sakastisk, men mente det stadig alvorligt, hun ville gerne have et svar, for hun ville ikke have ondt af hende hvis det bare var til ingen nytte.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Tirs feb 14, 2012 8:00 pm

Zero gik tilbage til Bella og lagde en arm om hende. "Nej jeg har ikke haft tænderne i hende." grinede han og forstod godt hvorfor hun spurgte. "Hun er vampyr og jeg er ikke helt til det med at drikke af dem. Kun søde piger som falder pladask for mig ved første øjekast." sagde han og hentydede til Bella første gang de mødtes. Det havde været noget af en omgang.
Vis brugerens profil
Isabella

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Tirs feb 14, 2012 8:12 pm

Bella nikkede og smilte til ham, men blev helt genert da han begyndte at tale om hende. Hun bed sig lidt i læben og rødmede vidst også lidt, "jeg kan ikke gøre for at du er så lækker" svarede hun stadig en smule forlegen, legede lidt med fingrende på hans bryst, "og især i det tøj" sagde hun drillende og tænkt tilbage på den dag hvor hun, omsider, havde fået ham til at ind se, at han havde følelser for hende. Hun kyssede ham blidt og smilte så, "Det var godt nok ikke let at få dig til at ind se det" sagde hun og refererede til det med at hun var en sød pige.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Tirs feb 14, 2012 8:22 pm

Zero smilede til hende og fjernede lidt af hendes hår fra ansigtet. Han nussede hendes ryg lige så stille imens hun talte og huskede tydeligt alle de kampe de havde haft med hinanden og Rocia. Alle de forbandede kampe som viste sig at være til ingen nytte da et enkelt kys havde lavet om på det hele. Der hvor hans lille smule tvivl vente sig til at sige at han havde valgt den forkerte pige helt fra starten af.
Vis brugerens profil
Isabella

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Tirs feb 14, 2012 8:29 pm

Bella elskede når han nussede hende på den måde, det var beroligende og betryggende. Hun lænte sig ind til ham, "hvad skete der egentlig med dig den dag? Hvorfor ændrede du mening?" spurgte hun nysgerrigt og så op på ham med et smil. Hun vidste godt at det havde noget med det der kys at gøre, som først var kommet bag på hende selv også og der efter havde det bare været ekstramt pinligt indtil han pludselig skifte mening - det var det hun ikke helt havde forstået.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Tirs feb 14, 2012 8:39 pm

Zero blev overrasket over hendes spørgsmål men hun havde vel egentlig fortjent at vide hvorfor selvom at han næsten ikke vidste det selv. "Altså jeg ved det faktisk ikke helt men det var som om at du tændte en masse gamle følelser i mig med det kys og det skabte jo en enorm tvivl som så tilsidst endte med at blive til at jeg fandt ud af at det ikke var Rocia jeg skulle være sammen med. Det var dog også fordi at jeg var begyndt at synes at Rocia og jeg ikke passede sammen længere."
Vis brugerens profil
Isabella

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Tirs feb 14, 2012 9:05 pm

Bella tænkte lidt over det, det gav, på en eller anden måde, faktisk mening. "Så du var altså i tvivl om dine følelser for Rocia i forvejen" hun var godt klar over at han havde været i tvivl efter kysset, det havde han jo selv sagt, men at han faktisk havde tvivlet inden.. Det burde man næsten fortælle til Rocia, så ville hun måske forstå at Bella ikke havde stjålet ham fra hende - men mon hun ville lytte? Sikkert ikke.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Ons feb 15, 2012 7:59 pm

Zero så bare på hende med et alvorligt blik. "Ja jeg havde tvivlet en smule før du kyssede mig. Det var ikke meget og jeg havde tænkt mig at give hende en chance mere for at kunne få mig på ret spor igen men jeg fandt jo ud af at det ikke var meningen at det skulle være hende og mig da jeg heller ikke følte noget i kyssene også følte jeg jo en hel del i dit."
Vis brugerens profil
Isabella

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Ons feb 15, 2012 8:24 pm

Bella fik lidt dårlig samvitighed, hvorfor havde hun spurgt? Hun nikkede blot, "lov mig at det aldrig har været min skyld at du slog op med hende.." sagde hun stille og blev helt trist. Hun havde det af helvede til med at have ødelagt Rocias liv, især fordi hun holde så meget af Rocia, hun vare en af hendes bedste veninder og Bella ønskede ikke andet end det bedste for hende.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Ons feb 15, 2012 8:36 pm

Zero tog hende helt ind til sig og holdt hende tæt. "Det har aldrig været din skyld på nogen måde og det skal du ikke tro det er. Jeg var jo begyndt at tvivle på mit og Rocias forhold til hinanden. Nogen gange begår man bare fejl og det er nok også det bedste for så lære man at finde en næste gang der er endnu bedre for en selv. Og det er sådan Rocia skal tage det og helst ikke hade mig."
Vis brugerens profil
Isabella

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Ons feb 15, 2012 8:46 pm

Bella puttede sig indt til ham og slappede mere af da han begyndt at tale. Det var ikke så meget det han sage, men bare hans stemme, der beroligede hende.
"Tak skat.." sagde hun stille og så op på ham med et svagt smil. Hun håbede virkelig at Rocia snart ville finde en anden, så hun kunne blive glad igen.
Vis brugerens profil
Zero

IndlægEmne: Re: Alene hjemme - Zero   Lør feb 25, 2012 9:48 pm

Zero så hende i øjnene og kyssede hende blidt. "Det var så lidt søde." sagde han stille og nussede hendes ryg lige så stille. Han burde nok lave drinks men der var ikke nogen der havde bestilt noget så det gjorde nok ikke så meget at han lige stod med Bella i lidt tid uden at lave noget.
Vis brugerens profil

Alene hjemme - Zero

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 13 af 21Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Next

Similar topics

-
» Hjemme igen - Elena
» Alene.. eller måske ikke.
» Alene med tankerne
» alene med et ønske...(kayro)
» Ny og alene.. (Til alle der vil)