Ajja
Vil du logge ind?

Ajja

Tingene er ikke som de ser ud til...

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Isabella

Zero

Rocia

Kiwa

Matthew

Amie

Sukkal

Lucaz

Len

Cinya

Latest topics
» En almindelig dag hos Chiga og Kristoffer
Yesterday at 10:41 pm by Chiga

» In my pants! Net leg x3
Yesterday at 10:25 pm by Matthew

» Hvor er min plads henne? - Chiga
Yesterday at 10:16 pm by Kristoffer

» *Opgivende suk* - Zero
Yesterday at 10:07 pm by Zero

» Musikfestival - Alle kan svare. Jeg mener det virkelig ALLE!!!
Yesterday at 9:29 pm by Chiga

» Favorit Citat x3
Yesterday at 8:48 pm by Isabella

» Plask plask plask -Isabella
Yesterday at 8:46 pm by Isabella

» Sandhed eller konsekvens? - InGame leg
Tirs maj 15, 2012 4:58 pm by Amie

» My stuff :3
Tirs maj 15, 2012 9:26 am by Matthew

Share | 

Varmt blod, kolde hjerte - Magnus, Niroka

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Ada

Race: Elver
Antal indlæg: 22

IndlægEmne: Varmt blod, kolde hjerte - Magnus, Niroka   Tors jan 05, 2012 7:33 pm

S: Lige undenfor elvernes territorium
T: 23:00
O: Ingen, de er ved at gå til ro
V: Overskyet
P: Primitv kjole

Ada trak vejret dybt. Nu skulle hun snart tage en vanskelig beslutning. Hun skulle spørge sin far om tilgivelse og derefter ville hun bede til deres gud. Ada havde været sammen med en anden mand, end hendes trolovede og det var slemt i hendes bo. Hendes forældre gik meget op i diciplin. En tårer trillede ned af hendes kind. Adrianna satte sit hår op i en hestehale kiggede op på himlen. Den var dækket til af skyer. Mørke skyer varslede tit dårligt vejr eller at der snart ville ske noget dårligt.
"Du kan godt Ada. Hvis far ikke ønsker dig længere, så kan du altid bo hos Tenshin... Hvis han da vil have dig..." jo mere hun tænkte over det, bestod mere blev hun overbevidst om at hun var en forfærdelig elver
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Magnus
Admin

Race: halv vampyr
Antal indlæg: 224

IndlægEmne: Re: Varmt blod, kolde hjerte - Magnus, Niroka   Fre feb 03, 2012 9:25 am

Magnus havde siddet alt for længe på sit værelse og trillet tommelfingre. Han blev nødt til at lave noget. Så han trak i tøjet og gik sig en tur. Efter lang tid hvor han havde vandret rundt i skoven, sulten efter morgenmad selvfølgelig, kom han tættere på elvernes territorium. Lige udenfor grænsen fik han øje på en høj pige. En evler. Mens han nærmede sig langsomt bagfra, gik det hurtigt op for ham hvem hun var. Nemlig den syge ko, der havde skudt ham hjertet som en anden Robin Hood.
"Hej Adrianna... Hvor hyggeligt at du lige står der... Hvor spøjst at jeg lige er sulten..." Sagde han bare koldt og stoppede en meter fra hende.
Vis brugerens profil http://ajja.danskforum.net
Ada

Race: Elver
Antal indlæg: 22

IndlægEmne: Re: Varmt blod, kolde hjerte - Magnus, Niroka   Søn maj 06, 2012 10:04 pm

//let's face it. Niroka komme ikke og redder mig ;'( Slå mig nu bare ihjel *Snøft*//
Vis brugerens profil
Magnus
Admin

Race: halv vampyr
Antal indlæg: 224

IndlægEmne: Re: Varmt blod, kolde hjerte - Magnus, Niroka   Søn maj 06, 2012 10:07 pm

//Doooh! Hvor ynkeligt af mig >.<' jeg bryde mig ikke om at slå mig selv ihjel//
Vis brugerens profil http://ajja.danskforum.net
Niroka

Race: Blodelver
Antal indlæg: 198

IndlægEmne: Re: Varmt blod, kolde hjerte - Magnus, Niroka   Lør maj 12, 2012 7:23 pm

Niroka havde ret så dårlig samvittighed over at Ada og ham havde skildes på den frygtelige måde sidst. Niroka var så småt begyndt at løbe mod hende, da han kunne se hende svagt, og de dårlige sorte skyer. Ikke særlig godt.
Niroka så så en mørk skikkelse stå ved ada. "shit" mumlede han og løb endnu hurtigere end før, virkelig hurtigt stod ham imellem Ada og Magnus. "har du ikke lært efter sidste gang, at Adabikke er noget mad, men At hun faktiskber en elver?" spurgte Niroka og kiggede strengt på Magnus. "find et dødt dyr, som lige er død." sagde han bestemt.

//gu går jeg så//
Vis brugerens profil

Varmt blod, kolde hjerte - Magnus, Niroka

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Similar topics

-
» Sorgen i mit hjerte.
» Den kolde regn //Melody//
» Og hvad med blodet? Til Elena og alle andre.
» Hmm.... Lidt selvskab kunne være godt ^^
» En mørk og urolig nat.