Ajja
Vil du logge ind?

Ajja

Tingene er ikke som de ser ud til...

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Isabella

Zero

Rocia

Kiwa

Matthew

Amie

Sukkal

Lucaz

Len

Cinya

Latest topics
» En almindelig dag hos Chiga og Kristoffer
Yesterday at 10:41 pm by Chiga

» In my pants! Net leg x3
Yesterday at 10:25 pm by Matthew

» Hvor er min plads henne? - Chiga
Yesterday at 10:16 pm by Kristoffer

» *Opgivende suk* - Zero
Yesterday at 10:07 pm by Zero

» Musikfestival - Alle kan svare. Jeg mener det virkelig ALLE!!!
Yesterday at 9:29 pm by Chiga

» Favorit Citat x3
Yesterday at 8:48 pm by Isabella

» Plask plask plask -Isabella
Yesterday at 8:46 pm by Isabella

» Sandhed eller konsekvens? - InGame leg
Tirs maj 15, 2012 4:58 pm by Amie

» My stuff :3
Tirs maj 15, 2012 9:26 am by Matthew

Share | 

Sandhed eller konsekvens? - InGame leg

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next
ForfatterBesked
Matthew
Alfa

Race: Dæmon
Antal indlæg: 540

IndlægEmne: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Lør feb 11, 2012 1:22 pm

Oki så, jeg sad her for et par dage siden og tænkte på vores Ajja-sammenkomst - hurra for mig, jeg har stadig traumer o__O - og selvfølgelig huskede jeg vores leg hvor vi skulle besvare nogle spørgsmål som vores bruger.. Hvilket var utroligt sjovt :3
Anyface, jeg fik det her billede i hovedet af brugerne på ajja hvor de legede Sandhed eller konsekvens :3 DERFOR fik jeg idéen til den her leg

Men vi kan naturligvis ikke spørge folk ved at sige "Isabella, sandhed eller konsekvens?", for det er nok ikke alle der vil lege den her leg, så vi gør det på den her måde;

Hvis vi nu siger for nemhedens skyld, at Len var før mig, skal jeg skrive en sandhed og en konsekvens som han skal vælge. Altså den over dig får en sandhed og en konsekvens. Det vil se nogenlunde sådan her ud:

Len
Sandhed; Er det rigtigt at du vil komme sammen med Magnus?
Konsekvens; i dit næste(eller nuværende) emne med Zero, skal du sparke ham i hovedet og stikke af.

Så vælger Len sandhed eller konsekvens og skriver i sit næte indlæg på denne leg at det er gennemført, samt sender et link til emnet hvor han har sparket Zero, eller svarer på sandheden, samt sætter en sandhed og en konsekvens til personen over ham(som vi for sjov siger er Rocia, så hun får hans). Hvis han svarer på sandheden, er det ikke nødvendigvis noget der sker noget ved i spillet, men konsekvensen skal være noget der sker i et emne eller noget ^^<3 - og det skal være nogenlunde muligt for personen at klare konsekvensen.

Hvis man er en kylling, skal man på Paint eller andre tegneprogrammer sætte en kylling, synligt i et hjørne på sit ava, som skal være der i... tre dage? =w=

For at opsumere hvordan det vil se ud - muligvis - men nogle af mine tidligere brugere på andre sider:

*Len har skrevet noget*

Markus;

Len
Sandhed: hvad vil du helst, kysse Isabella på munden, eller kramme Zero?
Konsekvens: i dit næste emne skal du sige at du elsker Magnus, mere end bananer :3

Nate:

Makus
Sandhed: Hvorfor har du været sammen med en dæmon når du er imod ondskabens væsner?
Konsekvens: I dit næste emne skal du farve alle tillægsord orange//Den slags kan det også godt være//

Len:
Jeg vil helst kysse Isabella, Zero vil dræbe mig hvis jeg rør ham o.o

Nate
Sandhed: hvorfor...

nu har i vel en ide om det? Jeg syntes jeg har forklaret det ret pædagogisk o.o
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://tmuw.danskforum.net/
Amie

Race: Halv Vampyr
Antal indlæg: 501

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Lør feb 11, 2012 5:41 pm

Jeg forstod det helt indtil den sidste sætning - altså den fra Nate - den forvirrede mig xD But anyway, jeg forstod at jeg i alt fald skal skrive en sandhed og konsekvens til dig :b

Matthew
Sandhed: Hvordan er dit forhold helt præcist til Magnus - er det udelukkende fjendlighed?
Konsekvens: Du skal kysse den næste du emner med (om det er på hånden, kinden, munder, maven osv, det spiller ingen rolle) ^^'
Vis brugerens profil
Matthew
Alfa

Race: Dæmon
Antal indlæg: 540

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Lør feb 11, 2012 6:23 pm

Mit forhold til Magnus er ren fjendtlighed fra min side, men dog har jeg respekt for ham til et his punkt. Vi har et specielt forhold, eftersom vi kan enes og har nogenlunde de samme idéer, men vores inteligens ligger vidt forskellige steder - f.eks. med seksuelle gestuser er Magnus bedre end jeg, men jeg er til gengæld et geni til at lægge planer og stragegier - så derfor har vi svært ved at komunikere ^^ Han har dog afsløret for mig at han 'elsker at hade mig' fordi at det som sagt er et specielt forhold vi har til hinanden ^^ Og jeg må da indrømme at hvis jeg fik valget mellem at gå over Zero's side og højest sandsynligt vinde, eller Magnus' side og muligvis tabe, ville mit første valg være Magnus', da vi alligevel har været igennem en del - både sammen, men også pga. hinanden :3

Pfft, alt for ikke at kysse nogen i et emne..
//Sjov IRL fact: de er begge sorthårede, men har også begge gener til at være blonde Very Happy//

Amie
Sandhed: Hvor ligger din loyalitet henne? Hos Magnus, Zero, mig etc. og hvis du ikke er loyal overfor nogen, hvis "hold" vil du så joine?
Konsekvens: Du skal i dit næste svar på et hvilket som helst emne, give personen du emner med et kys =w= *payback*
Vis brugerens profil http://tmuw.danskforum.net/
Amie

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Lør feb 11, 2012 7:25 pm

Da blev jeg meget klogere oo' xD

Ha, jeg tror jeg tager konsekvens.. Jeg har nemlig ikke noget imod at kysse folk, og da slet ikke fordi du er den næste jeg svare xD Mwuhahahaha!!!
- Sandhed er alligevel alt for kompliseret at skulle forklare ^^'

There you go, hvis nogen skal have bevis: http://ajja.danskforum.net/t368p15-nyt-liv-abent-emne-og-jeg-mener-abent-en-eller-anden-svar-d

Tænkte at der sikkert var andre der ville være med i legen, så jeg undlader at stille dig et spørgsmål, for så jeg bange for det ender med at gå i ring.
Vis brugerens profil
Amie

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Tirs feb 14, 2012 10:20 am

Okay, der sker bare ingen ting, så nu skriver jeg alligevel xD

Matthew
Sandhed: Kunne du forstille dig at have et forhold med en anden end Angie, hvis ja hvem?
Konsekvens: Du skal røbe en af dine svagheder i dit næste emne ^^

Ps. Må man egentlig bruge den her viden i sine emner? ^^'
Vis brugerens profil
Abigail

Race: Engel
Antal indlæg: 9

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Tirs feb 14, 2012 5:21 pm

Beklager, nej ^^ Du har jo ikke fået det at vide IG :3

~Matthew - som er for doven til at logge ud af sin venindes bruger Very Happy

Den næste der skriver, laver en S/K til Amie :3
Vis brugerens profil
Isabella

Race: Menneske
Antal indlæg: 1356

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Tirs feb 14, 2012 5:36 pm

~ Amie ~ Okai, skulle bare lige være sikker Very Happy

- Laver altså ikke en S/K til mig selv, det er en smule freaky, så det må den næste gøre ^^'
Vis brugerens profil
Rocia
Alfa

Race: Varulv
Antal indlæg: 1162

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Lør feb 18, 2012 5:37 am

Sandhed: hvad skal du bruge de oplysninger til du vil have fra Rocia?
Konsekvens: i dit næste emne med en bøsse skal du snave ham! og det skal være en fra siden...

Til amie hvis i er i tvivl
Vis brugerens profil
Amie

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Lør feb 18, 2012 10:52 am

Sandhed: Jo ser du.. Jeg vil meget gerne af med Magnus, Zero og Matthew, så jeg har brug for så mange oplysninger om deres 'kamp', og om dem personligt - så jeg kan finde ud af om de har nogle svagheder jeg kan udnytte, eller hvilke ting jeg skal passe lidt på med. aka, jeg vil gerne 'ind bag fjendens linjer' - if you know what I mean xD

Konsekvens: Okay, GROSS!! pale

Rocia
Sandhed: Har du følelser for Magnus?
Konsekvens: I dit næste emne skal du skære personen du emner med i armen xD
Vis brugerens profil
Rocia
Alfa

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Fre feb 24, 2012 8:01 pm

Ja, men det fik da sandheden ud af dig... så er det lige meget om hvor ulækkert det er ;-)

Sandhed: ARE YOU FUCKING OUT OF YOUR MIND?!?!?! Jeg ser ham som en ven (på en eller anden fuckt op måde) men på ingen måde andet end det... Jeg er ikke til perverse stoddere (INGEN JOKES OM MIG OG ZERO!!!)

konsekvens: Er du hjerteløs!?

Vis brugerens profil
Isabella

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Fre feb 24, 2012 8:12 pm

Hehe, jeg tror ellers jeg kunne komme med et par stykker xD
- Okay sorry, vil ikke være ond, så jeg holder dem for mig selv <33

Nej, hun er ikke hjerteløs (ikke helt i hvert fald), men jeg ved du ikke bryder dig om vold, så det fik - som du selv sagde - sandheden frem xD
Nogle skal være ulækkre, andre onde? (Lad vær med at modsige mig folkens! I ved jeg har ret!!!!)

Rocia:
Sandhed: Holder du af det barn du bær i maven, eller vil du slå det ihjel uden at tøve, som Zero forlanger?
Konsekvens: Hmm.. Jo, du skal fortælle Bella sandheden om hvad du tænker om at Bella er sammen med Zero. Hele sandeden! Du kan selv bestemme hvor og hvornår Very Happy
Vis brugerens profil
Rocia
Alfa

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Fre feb 24, 2012 8:19 pm

Jeg ved godt du ikke er hjerteløs, meeeeeen nogen gange er bliver jeg liiiiiiiidt i tvivl, sryyyy...

Sandhed: ja, jeg holder af barnet selvom det er zeros... jeg ville heller ikke få en abort hvis jeg kunne, det var også det for jeg først fortalte det til zero da det var forsent ;-)

konsekvends: jeg kan godt gøre begge hvis du så gerne vil vide det....
Vis brugerens profil
Isabella

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Fre feb 24, 2012 8:30 pm

Du skal ikke gøre begge dele for min skyld, men hvis du får lyst til at fortælle mig det, så må du endelig gøre det, så ville jeg blive glad Very Happy
- Okai, det var dumt sagt! I hvert faldt til dig, du vil jo gerne gøre alle glade.. ^^' Anyway, jeg vil ikke lyve og det ville gøre mig glad xD
Vis brugerens profil
Rocia
Alfa

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Fre feb 24, 2012 8:41 pm

Hehe.. det kan du godt have ret i, meeeeeen gøre alle glade.. der er alrså en undtagelse eller to... Jeg siger ikke hvem, men jeg vil dog sige det er en DU kender MEGET godt...
Okk... Men kan du så inke spørge ind til det eller noget i vores emne?
Vis brugerens profil
Isabella

IndlægEmne: Re: Sandhed eller konsekvens? - InGame leg   Fre feb 24, 2012 8:45 pm

Du kunne lige så godt have skrevet navnet, med den beskrivelse xD Men jeg er meget nysgerrig for at finde ud af hvem den anden er..? ^^'

Jo, det kan vi godt finde ud af Very Happy
Vis brugerens profil

Sandhed eller konsekvens? - InGame leg

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next

Similar topics

-
» Ja, noget ly eller et hjem?
» Alene.. eller måske ikke.
» Har flygtninge ret til fuld pension eller nej?
» Enten eller Søren Bregendal...
» Duer jeg til noget... eller er det bare blær? - Caroline