Damondt sad blot på denne trefork og grinede stort over at sin søster lide stort over ham lige nu og alle de ting han havde gjort ved hende. Kunne godt se at hans søster tænkte på alle de dårlige oplevelser med ham og deres far. Han vidste også at Diamondt havde elsket deres mor meget højt og at hun så inderligt ønskede at hun var hos hende, men det havde deres far og ham forpuret totalt. Det eneste sted Diamondt kunne føle sig tryg lige nu var i vandet, selvom hun var skræmt over det. "En Vandnymfe, som er bange for vand, hvor ynkelig er du lige lillesøster!" grinede han stort inden han faldt på gulvet og havde de sygeste smeter, eftersom der nu var et kæmpe hul i maven på ham. Begyndte så roligt at lukke øjnene i og vidste godt at han aldrig ville komme til at se sin søster igen. "Jeg elsker dig Diamondt... min kære lillesøster" og med de ord... faldt han i en uendelig søvn, væk fra alle og ville aldrig komme op i himmelen til deres mor.
Diamondt lå og havde sygt ondt. Havde fået påført så meget smerte i dag, så det var ulideligt og smertefuldt. Øjnene blev tunge, selvom hun kæmpede med IKKE at falde hen ligesom sin bror. "Jeg elsker også dig" hviskede hun lavt inden hun lyttede til Julians ord. "Hvorfor skulle jeg ikke? ingen kan lide mig... den eneste, der kan det er død" mumlede hun lettere træt og halsen blev så meget mast at hun udstødte mærkelige opkastlyde. Armene, som før havde ligget om hendes mave prøvede at få hende fri lige nu. De trætte, men ulukkelige øjne hvilede på Juilian og man kunne godt se at hun faktisk slet ikke ønskede at dø på nogle måder, det var bare det nemmeste for hende.
Kiggede så roligt på Julian og Chez og smilede lidt venligt til dem. "Jeg ville også ønske jeg havde en god bror som dig Julian, men se hvad der skete... hvad han gjorde... hvordan tror du det er at ens far også et sådan over for en?" spurgte hun roligt, svang armene om maven igen og smeten var ved at overtage hendes krop så meget... at hun sikkert ville dø snart.